O Nomagu

Podjetje Nomago je največji slovenski organizator potovanj. Takih v neznano in vznemirljivo. Tistih vsakodnevnih, hitrih in neopaznih. Potovanja se z Nomagom začnejo, končajo pa na pragu. Na domačem, službenem, šolskem, ali pa na letališču, na koncertu, zabavišču, letovišču.

V prvi vrsti si Nomago prizadeva vsakemu posamezniku ali skupini ponuditi popotniške storitve, ki so vedno pri roki, osebne in prijetne, ter prilagojene pričakovanjem sodobne digitalne družbe.

Nomago včeraj

Nomago je nastal z združitvijo podjetij Avrigo, Izletnik Celje, STA potovanja, Promet Mesec in AP Rižana v skupino vodilnih ponudnikov na svojih področjih.

Zgodovina podjetij Izletnik Celje in Avrigo sega vse do let 1929 in 1945, ko sta v svojih lokalnih okoljih pričela z izvajanjem prvih avtobusnih prevozov. Rast njune prometne dejavnosti je bistveno pripomogla k razvoju celjskega in goriškega območja, gospodarstva in družbe. V letih od ustanovitve sta podjetji zrasli v obsežna prevoznika in s pridružitvijo podjetij Promet Mesec in AP Rižana skupina postaja največji ponudnik avtobusnih prevozov v državi. Samo v potniškem cestnem prometu Nomago tako združuje 600 avtobusov, ki lahko na več kot 500 rednih linijah prepeljejo prek 10 milijonov potnikov letno.

Skupina trenutno zagotavlja tudi mestni potniški promet v 5 slovenskih mestih (Nova Gorica, Velenje, Postojna, Krško in Idrija) ter vsak dan izredne prevoze za več kot 100 šol in podjetij po vsej državi. Podjetje je uradni prevoznik nogometne ekipe Udinese Calcio Udine, košarkarskega moštva Alma Palacanestro Trieste in potnikov s križark na postanku v Kopru, Trstu in Benetkah ter letalske akrobatske skupine Frecce Tricolori, skrbi pa tudi za varen in udoben prevoz slovenske košarkarske reprezentance na treninge in tekme.

Poleg cestnih prevozov s pridružitvijo agencije STA potovanja Nomago pridobiva tudi eno od najuspešnejših zgodb na področju potovanj. V 18 letih je ekipa STA potovanja zrasla v eno izmed vodilnih agencij na področju prodaje letalskih kart, potovanj, prenočišč, poslovnih potovanj, organizacije študentskega dela v tujini in jezikovnih počitnic za otroke ter drugih produktov za vse segmente. Njihovo rast je poganjala predvsem osredotočenost na zadovoljstvo strank in ponudbo izjemnih storitev vsem strankam, od fizičnih oseb do podjetij in vlade oz. državne uprave. Ta pristop je v preteklosti STA potovanja prinesel prodajo skoraj pol milijona letalskih kart in zaupanje čez 200.000 zadovoljnih strank, znotraj podjetja Nomago pa ekipa skrbi za razvoj enotnih storitev za popotnike.

Nomago jutri

Nomago v prihodnosti vidi predvsem potencial v uporabi sodobnih tehnologij, ki bodo potovanja in prevoze približale kupcem in njihovemu načinu življenja. Uporaba novih tehnologij omogoča izboljšave poslovanja, večjo zanesljivost prevozov in varnost potnikov, uporabniki storitev pa bodo posebej občutili višjo dostopnost in preglednost storitev.

Kljub prednostim, ki jih prinaša, pa tehnologija pogosto zmanjša človeški stik med ponudniki storitev in njihovimi uporabniki. Segment potovanj je tipičen primer storitev, pri katerih kupci pričakujejo vedno več osebnega stika s potovalnimi agenti, njihovo poznavanje destinacij in razumevanje številnih tipov popotnikov. Najboljše prakse in skrb za stranke, ki jih tako visoko cenijo popotniki in kupci letalskih vozovnic, bodo pod znamko Nomago postale bistven element vseh storitev podjetja.

Popotniki in potniki bodo tako imeli vedno več možnosti uporabe mobilnih aplikacij za vse nakupe in potrebne informacije, s časom pa si lahko obetajo tudi povezovanje različnih storitev, ki jih bodo preprosto prepeljale od domačega praga do katere koli destinacije na svetu. Na vsaki poti, pa naj bo ta jutranja pot v službo ali izlet v eksotične kraje, bodo storitve Nomago pospremljene z vso potrebno pomočjo in podporo, dostopno prek več komunikacijskih kanalov.

Podjetje Nomago bo nadaljevalo dolgoletna prizadevanja vseh podjetij, ki pod blagovno znamko združujejo svoje zgodbe. Nomago bo tako aktivno razvijal storitve, ki jih naši uporabniki potrebujejo za vsakodnevno mobilnost ter za dopustniški oddih od nje.

Bodi informiran

Ne zamudi naslednje akcije ali pomembnega obvestila!

Si avanturistični popotnik ali vsakodnevni potnik? V vsakem primeru zate pripravljamo ažurne, zanimive in koristne popotniške in potniške informacije, ki ti jih dostavljamo v tvoj poštni nabiralnik enkrat do dvakrat na mesec.